Pradinukų ir 5-6 klasių pirmūnų išvyka į Šiaulius

Sveiki, esame 5a klasės pirmūnai  Edgaras ir Tadas. Visi gimnazijos mokiniai už gerą mokymąsi gavo dovanų ekskursiją. Mes, 1-6 klasių mokiniai, birželio 12 dieną važiavome į Šiaulių batutų parką  ,,KANES“. Pakeliui aplankėme Naisių miestelį. Ten nuvažiavome į žirgyną. Man įsiminė arklys, vardu Kanapė. Jau labai keistas vardas. Edgarui patiko visi , bet labiausiai arklys Arėjas. Jis buvo juodas ir su labai ilgais karčiais. Paskui nuvažiavome prie Naisių Baltų arenos. Ji buvo labai graži. Ten įkopėme į kalną ir leidomės įvairiais būdais nuo šlaito žemyn (kas bėgo lenktyniaudamas, kas ridenosi..). Nuo arenos viršaus matėsi didelė dalis Naisių miestelio. Paskui apžiūrėjome žalčių šeimyną, užlipome į Alkos kalną. Gražiais takeliais nuėjome prie ežeriuko. Vanduo buvo šiltas. Aplankėme Triušių salą. Ten matėme gana daug triušių. Su klasės draugu Virginijumi suskaičiavome 12 mažų triušiukų. Ta sala tarsi mažas triušiu kaimelis. Edgarui labiausiai patiko baltas triušis  raudonomis akimis.

Iš Naisių pasukome į Kryžiu kalną . Ten buvo tiek daug kryžių,  kad trumpam netekome amo! Ten matėme milijonus įvairiausių kryžių.  Užlipome į koplytėlę, kurioje 1993 metais Šv.mišias laikė į Lietuvą atvykęs popiežius Jonas Paulius II.

Apžiūrėję Kryžių kalną važiavome į batutų parką Šiaulių „Kanės“ arenoje. Čia labai patiko. Ten buvo visokiausių batutų: ir mažų, ir didelių,  kubelių „vonios“,  alpinistų siena. Edgarui labiausiai patiko batutas su krepšinio lanku ir porolono kubeliai, kur galima šokinėti tarsi į vandenį. Mes su draugais  beveik nešokinėjome  ant batutų, bet visą laiką šokinėjome  ir griuvinėjome į duobes su kempinių kubeliais. Buvo labai karšta ir smagu.

Na , o galiausiai sustojome Šiaulių Akropolyje. Auklėtoja nupirko visiems po mėsainį. Pasivaikščioję po parduotuves pasukome namų link.

Štai ir visa smagi mūsų kelionė į Šiaulius. Mums labai patiko ir siūlom kitiems tą patį maršrutą, o mes stengsimės gerai mokytis, kad kitais metas vėl važiuotume į smagią ekskursiją pirmūnams!