Kelionė į Lenkiją

Mokiniai visada labai mėgsta keliones, o ypač į kitas šalis. Tad nekantriai laukėme ir mes savo kelionės į Lenkiją. Penktadieni 3:00 val. nakties  turėjom būti Kaišiadoryse iš ten važiuoti į Lenkiją. Nuo Joniškėlio iki Kaišiadorių kažkur 3 valandos kelio, tai mums reikėjo būti prie mokyklos ketvirtadienio vidurnaktį, o iš ten geltonuoju autobusiuku  nuvažiavome iki Kaišiadorių. Autobusas jau buvo stovėjimo aikštelėje. Tada išvykom link Krokuvos.

Prima stotelė – viešbutis „Galicja“. Pailsėję po kelionės ir šiek tiek susipažinę su gražiuoju miestu, išlėkėme į Wieliczka druskos kasyklas. Į kasyklas visų pirma reikėjo lipt žemyn laiptais, o tų kasyklų gylis apie 300 merų. Nusileidus į kasyklas įdomu matyti tai, kad visa uoliena ten yra iš druskos. Tu gali tą druską laižyti nuo lubų, sienų ir grindų. Tuose urvuose YRA NETGI BAŽNYČIA, KURIĄ ŽMONĖS LANKO REGULIARIAI. Pasibaigus ekskursijai druskos kasyklose, grįžome į viešbutį. Jame išsitraukėme viską, ko buvome prisikaupę iš namų, pasidarėme šventišką stalą, stebėjome krepšinio rungtynes, kuriose žaidė ,,Žalgiris‘‘. Atspėkite kas laimėjo? ŽALGIRIS! Ryte vykome iki  Aušvico koncentracijos stovyklos. Pačiame muziejuje mums davė radijo siųstuvą ir ausines, kad geriau girdėtume gidės pasakojimą. Aušvico turas buvo suskirstytas į dvi dalis: Auschwitz ir Auschwitz-Berkenow. Po Aušvico buvo ekskursija Krokuvos mieste. Susipažinome su miesto senamiesčius, žymiausiomis vietomis, gražiausiomis bažnyčiomis. Ekskursija buvo labai informatyvi ir įsimintina. Tad nusipirkę lauktuvių, pavargę, bet laimingi išvykome namų link.