Išvyka į Kauną

Spalio 6-osios rytas prasidėjo smagia kelione – devintokams ir dešimtokams. Lietuvių kalbos mokytoja Jurgita Vaišnienė ir IIa klasės auklėtoja Jolanta Baltaragienė suorganizavo ekskursiją į Kauną.

Autobusui sustojus netoli Kauno pilies, patraukėme į Maironio muziejų. Nors iš pradžių atrodė, kad bus nuobodu, tačiau klydome – muziejuje sužinojome įdomių dalykų apie poeto gyvenimą. Beveik viskas viduje buvo autentiška: kabėjo daug paveikslų, raštai ant sienų atrodė įspūdingai. Kiekvienas kambarys turėjo savitą stilių. Trečiame muziejaus aukšte buvo galima susipažinti su lietuvių literatūros istorijos raida, matyti, kaip keitėsi Lietuvos istorija, o kartu ir literatūra. Apžiūrėjome I. Simonaitytės ir D. Grinkevičiūtės ekspozicijas. Muziejus nustebino, kad buvo labai modernus, daug aktyvių veiklų, edukacijų, interakcijų.

Kita stotelė – IX fortas. Pasidaliję į dvi grupes vieni klausėmės pasakojimų apie holokaustą, kiti – apie sunkiųjų darbų kalėjimą. Pasirinkau antrąjį variantą. Iš pradžių klausėmės pasakojimo apie pabėgimą, tada pasiskirstėme į keturias komandas ir atlikome įvairias užduotis: teko ieškoti daiktų, kelti teorijas, bėgti tuneliu, lįsti per siaurą angą.

Kelionė – ne kelionė, jei neapsilankai prekybos ir pramogų centre. Paskutinė stotelė – „Mega“. Pailsėję ir pasistiprinę, apsirūpinę lauktuvėmis, patraukėme namo. O kelias namo kartu dainuojant ir su muzika neprailgo.