Mokytis iš aplinkos

5 dienas per savaitę mokytojai kuria aplinką, kurioje mokiniai ieško atsakymų. Viena iš tokių netradicinių mokymosi dienų, suteikianti galimybes tiesiogiai patyrinėti aplinką, kurioje gyvename – birželio 4 – oji.  Socialinių ir gamtos mokslų mokytojai  sukvietė gimnazistus pasimokyti netradicinėje aplinkoje.

Kiekvienos klasės mokiniai, pasiskirstę grupelėmis gavo užduočių lapus ir lydimi auklėtojų patraukė į savo mokymosi vietas. Vieni, penktokai ir šeštokai, tyrinėjo istorijos ir kultūros paminklus Joniškėlyje; kiti, septintokai, miesto sode tyrinėjo gamtinę aplinką; treti, aštuntokai, klausinėjo joniškėliečius apie laimę ir pravardes bei domėjosi seniausiais antkapiais.

Vyresnieji gimnazistai patraukė į Karpių dvaro parką. Septyniose gamtos ir istorijos mokslų stotelėse atliko stebėjimus, bandymus, matavimus ir skaičiavimus.

Po pamokų netradicinėje aplinkoje mokiniai skubėjo į mokyklą atiduoti savo veiklos rezultatus,  už kuriuos jie bus įvertinti.

Darbo lapo išvadoje viena šeštokų grupė parašė : „ Užduotis įvykdėme, visos jos mums patiko. Didžiuojamės, kad Joniškėlio mieste yra daug atmintinų vietų. Džiaugiamės, kad čia gyveno ir gyvena daug iškilių asmenybių“. Kita grupė pastebėjo: „ Joniškėlio miestelyje yra daug paminklų ir jie prižiūrėti, sutvarkyti. Visa tai liudija, kad  istoriniai įvykiai yra svarbūs Joniškėlio gyventojams“.

Iki kitos dienos „Netradicinėje aplinkoje“.

Socialinių ir gamtos mokslų mokytojai