Lapkričio 28 dieną Joniškėlio Gabrielės Petkevičaitės-Bitės gimnazijoje vyko diskusija „Užsuk pasikalbėti apie atnaujintų ugdymo programų taikymą: rūpesčiai, iššūkiai, galimybės ir lūkesčiai“. Jau trečias mėnuo dirbame pagal atnaujintas bendrąsias programas, todėl savaime suprantama, kad kyla noras pasidalinti mintimis apie programų taikymo lūkesčius, iššūkius, galimybes ir siekiamybes. Tam, kad nebūtų nuobodu diskutuoti tarpusavyje, pasikvietėme artimiausius kaimynus – Pumpėnų gimnazijos komandą. Diskusijos pradžioje visi buvo supažindinti su 5, 7, 9 ir 11 klasių mokinių apklausos rezultatais. Pasirodo, mokiniams sudėtinga mokytis, nes nėra vadovėlių, daug savarankiško darbo pamokose ir namuose, o per tris mėnesius labiausiai sustiprino pažinimo ir kūrybiškumo kompetencijas. Darbo grupėse bandėme rasti, ką gero, naudingo, pasiteisinančio atneša programų taikymas. Diskutavome apie iššūkius, su kuriais susiduriame. Visi pripažino, kad nelengva dirbti, reikia daug laiko pasiruošimui, bet kartu galima ir kūrybiškiau, įdomiau, inovatyviau vesti pamokas. Įdomu buvo išklausyti siūlymus, kurie iš tikrųjų yra žemiški ir būtini . Reikėtų daug ko, bet pirmas siūlymas, kuris nuskambėjo, tai yra mokymai apie užduočių kūrimą, apie darbo organizavimą pamokose skirtingais lygmenimis. Labai trūksta bendradarbiavimo ir sklaidos atskirų dalykų rajono metodinėse grupėse, ugdymo įstaigose. Dirbame visi, o pasitikrinti, ar gerai tai darome, neturime su kuo. Kartais reikia labai nedaug – noro susitikti, susėsti ir padiskutuoti.
Kai turime aiškią VIZIJĄ ir SAU tinkamą STRATEGIJĄ – veikti tampa paprasta ir greita.
Metodinės tarybos pirmininkė Rita Karpavičienė