Kovo 11-osios – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos integruotos veiklos

Kovo 10 dieną, Joniškėlio Gabrielės Petkevičaitės – Bitės gimnazijoje, pradinių klasių mokiniams vyko Kovo 11-osios – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos integruotos įvairios veiklos.
Pirmos klasės mokiniams buvo viskas nauja, įdomu, smagu sužinoti apie Lietuvą. Gaublyje, pusrutulių, pasaulio ir Europos žemėlapiuose ieškojome Lietuvos. Susipažino su didžiausiais Lietuvos miestais, upėmis, jūra ir kaimynais. Kartu pasakojome padavimą apie Gedimino pilį ir net ją pastatėme. Piešė vėliavą, herbą, Gediminaičių stulpus, giedojome himną. Susipažino su prezidento vėliavą, sužinojo, ką ji reiškia. Turėjo galimybių paskaičiuoti ir spalvinti teisingus atsakymus Lietuvos vėliavos spalvomis, logiškai pagalvoti ir atsakyti į viktorinos klausimus, išsiaiškinti, ką reiškia vėliavos spalvos, kokie yra Lietuvos miestų simboliai, lavinti rankelę rašydami žodelius apie Lietuvą. Kalbėjome apie paukštelius ir gyvūnus gyvenančius Lietuvoje, stebėjome skaidres apie nacionalinį Lietuvos paukštį – gandrą. Pirmokai veiklas baigė piešdami plazdenančias Lietuvos vėliavas.
Antrokai dieną pradėjo iškilmingai – sugiedojo valstybinį himną, o vėliau jį pakartojo atlikdami įdomią užduotį. Paskui mokiniai leidosi į pažintinę kelionę po Lietuvos istoriją – šifravo laišką iš praeities, aiškinosi, kodėl Kovo 11-oji yra svarbi mūsų šaliai. Vėliau dėliojo Lietuvos kontūrus, piešė ir spalvino valstybės simbolius. Po to antrokai aplankė miesto įžymias vietas, domėjosi jų reikšme Lietuvos istorijai. Grįžę į klasę, mokiniai pasitikrino savo įgytas žinias viktorinoje „Mano šalis – Lietuva“. Veiklas užbaigė ragaudami lietuviškus saldumynus ir mėgaudamiesi kvapnia žolelių arbata.
3a klasės mokiniai kūrė filmą apie Lietuvos valstybingumo kelią: atrinko aktorius, kūrė scenarijų, jį skaitė vaidmenimis, dėliojo pagrindinius Lietuvos istorijos akcentus ir papildė naujais, klijuodami juos į filmo ritę. Paskui, susiskirstę į komandas, dalyvavo smagioje viktorinoje. Integruotos dienos pabaigoje mokiniai pasitikrino, ar prisimena Lietuvos himną.
4a klasės mokinių veiklos prasidėjo trumpu pasakojimu apie Kovo 11-osios reikšmę Lietuvai. Mokiniai žiūrėjo trumpą edukacinį filmuką apie Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimą, dalyvavo diskusijoje, atsakinėjo į klausimus apie Lietuvos istoriją, simbolius ir svarbiausius įvykius, kūrė atvirukus Lietuvai. Atvirukuose jie rašė linkėjimus Lietuvai, piešė Lietuvos simbolius: vėliavą, Vytį, Gedimino pilį. Organizavome smagų žaidimą, kurio metu mokiniai turėjo atsakyti į klausimus apie Lietuvą, istorinius faktus, kultūrą ir gamtą. Teisingų atsakymų ieškojome kartu, mokiniai buvo labai aktyvūs ir įsitraukę. Dalyvavo vyresnių klasių renginyje „Tau, Lietuva“, kuriame kartu su Narteikių skyriaus mokiniais atliko muzikinę kompoziciją.
Ši diena ne tik sustiprino vaikų žinias apie Lietuvą, bet ir ugdė pasididžiavimą savo šalimi! Kūrybinė veikla skatino vaikų saviraišką ir meilę savo šaliai. Integruota diena buvo ne tik edukacinė, bet ir labai smagi. Mokiniai ne tik gilino žinias apie Lietuvos istoriją, bet ir kūrybiškai bei aktyviai praleido laiką.
Daiva Norvaišienė