
Šių dienų mokiniams ugdymo(si) procesas turi būti įdomus, skatinantis smalsumą, intriguojantis. Mokytojai išbando vis įvairesnius mokymo metodus ir priemones. Vienas iš būdų, skatinančių mokinių susidomėjimą, yra skirtingų dalykų integravimas. Todėl vasario 10 d. mūsų gimnazijoje vyko integruota fizinio ugdymo ir lietuvių kalbos pamoka 5a klasės mokiniams „Priešdėlinės žodžių darybos įtvirtinimas estafečių pagalba“. Ši klasė yra labai judri, dinamiška, dėl to ir buvo pasirinkta būtent tokia forma įtvirtinti įgytas žinias, mokantis priešdėlinės žodžių darybos. Fizinio ugdymo mokytoja D. Venckuvienė paruošė itin žaismingas ir linksmas estafetes. Užduotys buvo formuluojamos vartojant kuo daugiau priešdėlinės darybos žodžių. Mokiniai turėjo atidžiai klausytis ir nuosekliai vykdyti nurodymus. Teko gerokai sušilti bėgiojant, pučiant, sprogdinant balionus, nešiojant komandos draugus ar taisyklingai apsirengiant šiltais žiemos rūbais. Dalyvaudami estafečių varžybose vaikai ne tik pritaikė įgytas žinias praktikoje, bet ir ugdė savo bendravimo, bendradarbiavimo, komandinio darbo įgūdžius, ir tai buvo matyti, statant bokštą pagal instrukciją. Refleksijos metu mokiniai neslėpė emocijų ir džiaugėsi įgyta patirtimi. Ši pamoka parodė, kad geros idėjos, kolegialus bendradarbiavimas gali praturtinti tiek mokinių, tiek mokytojų ugdymo(si) procesą.
Fizinio ugdymo mokytoja Danguolė Venckuvienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Jurgita Vaišnienė