Integruota kūno k. ir istorijos pamoka

Integruotas ugdymas – tai skirtingų mokomųjų dalykų jungimas. Integracija – vienas iš svarbiausių šiuolaikinio ugdymo proceso bruožų. Tai kvietimas pažvelgti į mokinį ir į jį supantį pasaulį kaip į nedalomą visumą. Kovo 18 d. vyko integruota istorijos – kūno kultūros pamoka 7a klasės mokiniams tema „Olimpinės žaidynės“. Pamoką vedė istorijos mokytoja V. Giedrienė ir kūno kultūros mokytoja D. Venckuvienė. Mokiniai, stebėdami mokytojų paruoštus video ir skaidrių pranešimus susipažino su Olimpinių žaidynių istorija, diskutavo, kaip pakito olimpinių žaidynių tradicijos. Tačiau olimpinio deglo tradicija išlikusi iki šių dienų. Davę sportininkų priesaiką, įgytas žinias mokiniai  įtvirtino atlikdami sportines rungtis, kuriose varžydavosi senovės graikai. Taip pat išmėgino jėgas žaisdami žaidimus, kuriuos vaikai ir jaunuoliai žaisdavo Antikoje. Prisiminta, kokios yra olimpinių žaidynių rūšys, kokie šių žaidynių simboliai bei kurie Lietuvos sportininkai dalyvavo jose.  Integruoto mokymo pamokoje mokiniai įgijo įvairios patirties: veiklos, bendradarbiavimo, savarankiškumo, geriau įsiminė reikiamą informaciją. Tokių pamokų metu didėja mokinių mokymosi motyvacija, mokymas ir mokymasis tampa efektyvesnis, įdomesnis. Integruotos pamokos skatina skirtingų dalykų mokytojų bendradarbiavimą, verčia mokytojus kelti savo kompetenciją, nuolat atnaujinti ir tobulinti mokymo turinį. Ieškodami naujų mokymo formų ir metodų mokytojai susiduria su sėkmėmis ir nesėkmėmis, tačiau ir sėkmės, ir nesėkmės veda į tobulėjimą, todėl naujovių mokymo procese ieškoti verta.

Kūno kultūros mokytoja Danguolė Venckuvienė